Avatar billede mrradich Nybegynder
13. september 2006 - 22:11 Der er 6 kommentarer

Langsom start af windows XP SP2

Mit Windows er lige pludselig blevet meget langsomt til at starte. Den starter fint op med bios, windows loadscreen, Welcome screen men det er så her det går galt, den viser så mit wallpaper og stopper der ingen harddisk aktivitet ingen cpu belastning. Det er så først efter meget lang tid den går videre. Jeg har kørt stort set alle former for Anti virus og antispy så det kan næsten ikke være der problemet ligger.

Jeg har så installeret og kørt Bootvis og kan af den efterfølgende log se at den bruger +334 på Shell og Logon+Serv dog uden den store brug af CPU før den går videre.

Når den så endelig er kommet ind i Windows har den så også valgt at slå firewall fra og siger at den ikke kan startes og så hele tiden og leder efter nettet.
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2006 - 11:02 #1
Har du prøvet at køre "chkdsk /r /f"
Avatar billede mrradich Nybegynder
14. september 2006 - 20:43 #2
Den gav desværre intet resultat.
14. september 2006 - 21:22 #3
... kunne man forestille sig noget 'snavs'/virus/Uønskede elementer på dit system ?

http://www.spywarefri.dk/forum/links/hjtanv.htm !!!
21. september 2006 - 19:56 #4
Feedback ?
Avatar billede mrradich Nybegynder
21. september 2006 - 20:47 #5
Undskyld det lagsomme svar har ligget og scannet systemet igennem på alle leder og kanter og den finder intet. Noget kunne godt tyde på at der er ingen anden udvej end at formater skidte og installere Windows igen.

Men ellers tak for alle jeres gode bud.
07. november 2006 - 08:44 #6