Avatar billede kcbuus Nybegynder
13. september 2006 - 18:28 Der er 4 kommentarer

Kan ikke åbne billeder

Hejsa jeg har et problem....
Mine forældre har lige været i Frankrig. Alle deres billeder er nu lagt på min computer. Når jeg vil åbne dem, i den mappe de nu ligger i popper der en rude op. Hvori der står følgene

Data Execution Prevention - Microsoft Windows

To Help protect your computer, Windows has closed this program.

Så er det eneste jeg kan vælge, at trykke på en knap der står close message.

Når det er gjort lukker lortet, og jeg kan ikke se billederne.
Lige meget hvilket program jeg prøver at åbne de 427 billeder i. Popper denne besked op.
Jeg har scannet hele mappen for Virus. Pg der var intet.

Jeg har brændt alle billeder ud på en DVD skive. Så er det intet problem at se dem.
Men det andet burde jo stadig virke...

Pleace hjælp, ellers dræber de mig sku.

Med venlig hilsen K.C. Buus
Avatar billede hcma Novice
13. september 2006 - 18:34 #1
der står en masse om det her:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Data+Execution+Prevention&meta=

(har aldrig selv været ude for problemet)
Avatar billede hcma Novice
13. september 2006 - 18:37 #2
Avatar billede hcma Novice
13. september 2006 - 18:38 #3
tror du skal have checket for spyware/adware/HiJacks
Avatar billede jassb Nybegynder
13. september 2006 - 20:30 #4
Hej kcbuus,
du skal højreklikke på denne computer og vælge egenskaber(nederste valg), vælge fanebladet avanceret, klikke på knappen instillinger for ydeevne, vælge fanebladet forhindring af datakørsel, flytte prikken til nederste øje(forhindring af datakørsel undtagen de programmer jeg markerer), og så vælger du det program du vil se billederne med!. Nu skulle du kunne se billederne med det valgte program!!.

Mvh
jassb