Avatar billede prikmus Nybegynder
13. september 2006 - 17:16 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Windows logon skærm skal væk

Hejsa eksperter..

Jeg har en lille ting der gør mig irreteret når jeg starter min computer.. Jeg vil gerne have at min computer starter op uden at vise windows logon skærm billedet. Jeg bruger ikke kode på min stationære computer..

Hvordan fjerner jeg den, eller kan jeg overhovedet fjerne den...

I samme forbindelse vil jeg gerne høre hvordan man skifter til den gamle klassiske logon skærm med den lille boks

På forhånd tak :o)
Avatar billede hcma Novice
13. september 2006 - 17:25 #1
slet log-on scriptet:  http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no48
Avatar billede niels_hansen Praktikant
13. september 2006 - 17:32 #2
det har intet med et log on script at gøre
Avatar billede hcma Novice
13. september 2006 - 17:47 #3
du skriver at du ikke vil se log-on skærmbilledet mere ??????
Avatar billede prikmus Nybegynder
13. september 2006 - 17:55 #4
Ja tak jeg vil gerne være fri for at se det blå billede hvor jeg skal trykke på mit navn.. det tager jo tid det hele :o)
Avatar billede prikmus Nybegynder
13. september 2006 - 17:58 #5
og jeg bruger ikke kode.. så vil bare gerne have det som det er normalt.. helt uden noget
Avatar billede hcma Novice
13. september 2006 - 18:08 #6
så gør som jeg har foreslået :o)
Avatar billede prikmus Nybegynder
13. september 2006 - 18:10 #7
jo men så skal jeg jo ind og difinere et password, kan man ikke gøre det uden det
Avatar billede plx Nybegynder
13. september 2006 - 18:10 #8
rent teknisk, så har niels_hansen nok ret. normalt er dette ikke hvad jeg forstår ved et logon script :)
Avatar billede prikmus Nybegynder
13. september 2006 - 18:12 #9
har lige prøvet der sker ikke noget :o(
Avatar billede niels_hansen Praktikant
13. september 2006 - 18:13 #11
ovenstående virker, og kan mange andre ting også.
Avatar billede prikmus Nybegynder
13. september 2006 - 18:14 #12
altså jeg får ikke noget ud af at skrive control us... du skriver at man skal trykke på fanen brugere.. men hvor er den fane?
Avatar billede prikmus Nybegynder
13. september 2006 - 18:16 #13
tak Niels Hansen :o) den er i vinkel nu...
Avatar billede niels_hansen Praktikant
13. september 2006 - 18:22 #14
var så lidt ;)
Avatar billede prikmus Nybegynder
15. september 2006 - 23:46 #15
Nå jeg vil sige det gik så ikke så godt med den ui.. Jeg kan ikke finde ud af at få det fjernet, kom til at slette mine konti så alt var væk både drivere og hele skidt :p ikke så godt
Avatar billede niels_hansen Praktikant
16. september 2006 - 00:32 #16
du kan ikke fjerne nogle drivere med tweak ui, så hvad præcis har du lavet ?
Avatar billede prikmus Nybegynder
16. september 2006 - 12:42 #17
Jeg fjernede mit navn i opstart :o) og så fjernede den hele min bruger konto og jeg skulle logge ind som admin. Hvilket gjorde at den smed alle mine drivere til alt mit Hardware. Men det er jo ikke så stor en skade :o) jeg lære af det og det er jo hurtig klaret..
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 07:51 #18
brug for mere hjælp ?
Avatar billede prikmus Nybegynder
08. december 2006 - 08:44 #19
Altså jeg har den godt nok stadig :o) så har du flere forslag så sig endelig til..