Avatar billede qzar Nybegynder
16. maj 2001 - 13:42 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Counter strike

Hej eksperter.
Jeg har kørt counter strike i win 98 i lang tid på min netexpress forbindelse fra teledanmark nu er jeg så skiftet til win 2000 og jeg har så installeret counter strike men når jeg går ind i internet games siger den bare couldnt get list of servers??? Jeg har så idag fået måske 3 internet games frem UDEN FILTER men da jeg prøvede at connecte til dem sagde den bare couldnt connect to server?????? Jeg har prøvat at geninstallere counter strike og win 2000 op til flere gange men lige meget hjælper det?? H´vad gør jeg??

-Jonas
Avatar billede cruzher Nybegynder
16. maj 2001 - 13:54 #1
Enten er det serverne der er noget ivejen med eller også er det dit wonid der er noget ivejen med.. jeg spiller selv CS på win2k og har gjort det i lang tid.. eller også skulle du downloade din CS installer fra et andet sted .. der kan være en fejl på din nuværende install.. og husk at tjekke om du har den rigtige HL og CS version det er meget vigtigt.
Avatar billede qzar Nybegynder
16. maj 2001 - 13:55 #2
Jeg har de nyeste versioner af begge dele og det er samme downloadede version som da jeg spillede det på win 98 for jeg lagde det ned på en cd så jeg ikke skulle downloade det igen det er vel ikke ulovligt!
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
16. maj 2001 - 14:04 #3
Så du har half-life 1.106 ? og CS 1.1 ?

Jeg kører CS glimrende på Win2k
Avatar billede qzar Nybegynder
16. maj 2001 - 14:06 #4
Ja jeg har de nyeste og mit half lige er ikke brændt eller noget jeg har betalt fuld pris for det!
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
16. maj 2001 - 14:20 #5
Noget kunne så tyde på at der er nogle porte der er lukkede... men jeg kan virkelig ikk se hvorfor.

Du kunne evt prøve dualboot med både win98 og win2k på samme tid.
Avatar billede qzar Nybegynder
16. maj 2001 - 14:22 #6
Hvad er dualboot?
Avatar billede goulduck Nybegynder
16. maj 2001 - 15:50 #7
Det er når du har 2 styresystemter på én gang på computeren.. når computeren tændes, kan du vælge imellem styrresystemerne..
Avatar billede bundgaard Nybegynder
16. maj 2001 - 16:04 #8
er der ikke to forskellige versioner af CS?? en til win98 og en til win2k?? eller tager jeg fejl?
Avatar billede goulduck Nybegynder
16. maj 2001 - 16:15 #9
Jeg tror du tager fejl ... jeg har i hvert falde kørt med den samme, til både Win 98 og 2K ..
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
16. maj 2001 - 17:18 #10
Der er kun 1 version.

Jeg kører med NTFS på C: og FAT32 på E: hvor CS er installeret.
Avatar billede qzar Nybegynder
18. maj 2001 - 13:00 #11
Det funker nu der var ingen løsning pludselig virkede det bare!
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
18. maj 2001 - 16:34 #12
oki
Avatar billede qzar Nybegynder
18. maj 2001 - 16:36 #13
Dog virker det ikke perfekt der kommer kun omkring 20 servere uden filter på men jeg kan da komme til at spille!
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
18. maj 2001 - 16:41 #14
husker du at update og ikke refresh ?
Avatar billede qzar Nybegynder
18. maj 2001 - 16:43 #15
Ja!
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
18. maj 2001 - 16:44 #16
hvilke servere kommer frem ? Danske?
Avatar billede qzar Nybegynder
18. maj 2001 - 16:46 #17
Nej alle mulige forskellige ! Både hurtige langsome og alle slags baner og lign
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
18. maj 2001 - 16:48 #18
Og du er sikker på at problemet ikke ligger på routeren (teledk)
Avatar billede qzar Nybegynder
18. maj 2001 - 16:50 #19
Jeg har ikke forstand på den slags men det er vidst ikke en router men bare et modem jeg har !
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
18. maj 2001 - 16:54 #20
ah.. okay! Måske er dit modem ikke hurtigt nok til at fange serverne?
Avatar billede qzar Nybegynder
18. maj 2001 - 16:55 #21
Joov da det er adsl 256......Det har kørt godt i win 98
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
18. maj 2001 - 16:56 #22
får man ikke router med til ADSL hos teledk?
Avatar billede qzar Nybegynder
18. maj 2001 - 16:59 #23
Ikke ved hastighed 256!
Avatar billede qzar Nybegynder
18. maj 2001 - 16:59 #24
Jeg ved sq egenlig ikke om det er en router jeg har men det ligner da et modem!
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
18. maj 2001 - 17:01 #25
oki
Avatar billede bumle90 Nybegynder
18. maj 2001 - 17:01 #26
Kun i deres nye løsning.
I deres gamle løsning som qzar højst sandsynlig har får man et ADSL Modem og et ATM kort til at installere i sin maskine. Jeg kunne forestille mig at det var din opsætning af dit internet i win2k som har fucked det lidt op. Gå eventuelt ind på www.teledanmark.dk og læs mere om hvordan du skal sætte dit internet op med deres netløsning.
Avatar billede qzar Nybegynder
18. maj 2001 - 17:02 #27
den guide har jeg læst og udført