Avatar billede oprah Nybegynder
13. september 2006 - 01:09 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

problemer med installation af et program

Hejsa
Jeg er ved at installere et program på min computer (har Windows XP). Det går fint med den første del af installationen, men lige pludselig får jeg følgende fejlmeddelelse ” Error Z001: Interanl Error”. Kan I fortælle mig, hvad meddelelsen betyder? Hvorfor får jeg denne fejlmeddelelse? Jeg har installeret andre programmer og det er gået fint. Det er sådan set kun denne program jeg ikke kan få installeret. Jeg tror ikke der er fejl på den cd-rom programmet ligger på. Fordi jeg prøvede med en anden cd, som indeholder det samme program, som jeg vil installere, og fik den samme fejlmeddelelse. Håber I kan hjælpe mig.
På forhånd tak
Oprah
Avatar billede bertelbrander Praktikant
13. september 2006 - 01:12 #1
Hvilket program?

10 sekunder på google og man finder:
http://www.lademann.dk/help/2000.htm
Avatar billede lasserasch Juniormester
13. september 2006 - 01:28 #2
Ja, hvilket program? Har du kunnet installere programmet på andre computere?

/Lasse
Avatar billede hcma Novice
13. september 2006 - 01:29 #3
fejlen skyldes en uoverensstemmelse mellem kopi beskyttelsen af cd'en og windows. for at undgå fejlen, er du nødt til at hente en patch til prgrammet. prøv producentens hjemmeside.
Avatar billede oprah Nybegynder
13. september 2006 - 10:59 #4
Programmet hedder Rod i sproget. Den er en undervisningscd. Jeg kan ikke finde producentens hjemmeside, desuden er den cd jeg sidder med original cd og ikke en kopi. Jeg har ikke prøvet af installere det på andre computere, da jeg kun har en computer.
Tak.

Oprah
Avatar billede hcma Novice
13. september 2006 - 11:15 #5
jeg skriver heller ikke at det er en kopi du sidder med, men at din originale cd kan være kopibeskyttet ;o)
Hvis du kender producenten, bør du prøve at hente en patch som kan rette fejlen.
Avatar billede hcma Novice
13. september 2006 - 11:19 #6
kontakt forlaget Systime og forelig dem problemet; måske får du en ny cd :o)
http://www.systime.dk/
Avatar billede hcma Novice
13. september 2006 - 11:20 #7
forelig = forelæg    (her er der da rod i sproget)  :o)))
Avatar billede gratis Nybegynder
13. september 2006 - 14:01 #8
Avatar billede hcma Novice
13. september 2006 - 15:39 #9
gratis >>  den hugger jeg lige  :o)
Avatar billede gratis Nybegynder
13. september 2006 - 17:11 #10
hcma >>> hug igelems ;o)
Avatar billede hcma Novice
13. september 2006 - 17:23 #11
gratis >>  gider du lige kigge her:  http://www.eksperten.dk/spm/731707

(sorry for spam)
Avatar billede oprah Nybegynder
14. september 2006 - 23:07 #12
Hejsa
Jeg hentede en patch og fik dermed programmet til at virke.
Tak til jer allesammen. Men jeg kan ikke afgøre, hvem der skal have pointen.
Avatar billede hcma Novice
14. september 2006 - 23:35 #13
jah, det må vel være mig, da jeg rådede dig til at hente patch'en  :o)  (og endda gav dig navnet på forlaget)
Avatar billede oprah Nybegynder
14. september 2006 - 23:43 #14
Ok, så siger vi det.
Avatar billede hcma Novice
15. september 2006 - 00:37 #15
takker for point  :o)