Avatar billede traeger Nybegynder
12. september 2006 - 23:42 Der er 2 kommentarer

Typewriter effect - hvordan?

Jeg er ved at lave en hjemmeside - og jeg er totalt ny på feltet inden for flash, men synes alligevel det går ok. Jeg har dog rodet mig ud i at lave en skrivemaskine effect, som i min velkomstscene skriver en lille velkomst. Jeg har fiflet lidt med forskellige tutorials, men altid bliver typewritter effecten igangsat vha en knap. Mangler lidt hjælp aka. action script til at gøre følgende: når siden vises begynder teksten at tastes in, og når den er færdig bliver teksten stadig på scenen men går evt videre til en anden frame eller bare fortsætter på tidslinien.
kan det lade sig gøre?
Avatar billede perj Nybegynder
12. september 2006 - 23:55 #1
Avatar billede traeger Nybegynder
14. september 2006 - 20:28 #2
har kigget lidt på det, men alle typewriter effecter foudsætter at den besøgende på siden igangsætter effecten. Det jeg mere ledder efter er en effect der skriver noget på stagen som til en introside.