Avatar billede janos Nybegynder
12. september 2006 - 20:33 Der er 7 kommentarer

Print problem

Når man printer en mail i Outlook Express printes kun "Brevhovedet" men ikke selve indholdet!! Hvad skyldes det?
Avatar billede jimmo Nybegynder
12. september 2006 - 22:53 #1
Hej janos
Det skyldes sikkert, at du i første omgang kun har bestilt brevhoverne overført - og altså ikke det totale e-mails-indhold.
Avatar billede janos Nybegynder
13. september 2006 - 07:30 #2
hej jimmo - hmm hvordan bestemmer man det? Jeg formoder det har noget at gøre med opsætningen af Outlook Express, men jeg kan ikke umiddelbart finde noget der relaterer til ovennævnte. Kan du være lidt mere specifik?

mvh.
Avatar billede jimmo Nybegynder
17. september 2006 - 09:57 #3
Hej janos. Det skulle så være hos serverprogrammet hos din ISP. Men lad os lige få problemstillingen helt klar. Er det sådan, at du ved den pågældende e-mail a) Har fået den ind i Outlook Express på normal måde ved hentning? b) Dernæst har åbnet mailen og her kan læse indholdet i sin helhed? c) Mens du således her kan læse filen bestiller du her den printet ved at trykke på Udskriv-ikonet? d) Resultatet heraf bliver en normal trykning af brevhovedet på normal måde med Fra, Til, Sendt og Emne for oven? e) Mens selve mailens indhold ikke vises på papiret?
Er det en nogenlunde nøjagtig beskrivelse af problemet?
Avatar billede janos Nybegynder
22. november 2006 - 19:51 #4
Hej jimmo - det er længe siden, jeg ved ikke om du stadig er med på linjen - men du har fuldstænding ret i din beskrivelse af problemet

mvh.
Avatar billede jimmo Nybegynder
24. november 2006 - 07:41 #5
Jamen, det var da helt hyggeligt "at snakke sammen" igen. Jeg er af tidsmæssige grunde kun her inde i Eksperten en gang imellem - og det var nok lige lidt tilfældigt, at jeg reagerede på dit problem første gang - og jeg tror faktisk, at jeg dengang havde et andet program i tankerne, da jeg lidt impulsivt og hurtigt reagerede dengang. Men siden ingen andre åbenbart lige kan ryste en løsning ud af ærmet, vil jeg da gerne forsøge at give dig nogle ideer. Hvis det var mig, der var i din situation, ville jeg nok prøve en løsning, der kun tager 5 minutter: Prøv at afinstallere og geninstallere dit Outlook Express program. Hvis du ikke lige skulle vide hvordan, skal jeg nok guide dig hermed. Husk dog først at mærke dig opsætningen af den eller de konti, du har, så du hurtigt kan genskabe forbindelsen til din e-mail-udbyder.
Midt i hele ræset, skal jeg nok forsøge at holde øje med "eksperten" lige omkring dit problem.
Venlig hilsen
Jimmo
Avatar billede janos Nybegynder
26. november 2006 - 21:00 #6
Hej igen

Afinstallering af Outlook Express er det virkelig muligt - jeg hører gerne hvordan? Det er ikke noget problem med opsætning, mails mv. - det har jeg styr på.
Det kunne meget vel tænkes, at det kunne løse problemet.

mvh.
Avatar billede jimmo Nybegynder
26. november 2006 - 23:14 #7
Hej Janos
Kontrolpanel -> Tilføj eller fjern programmer -> Tilføj/fjern Windowskomponenter -> Fjern krydset ud for Outlook Express -> Næste -> Udfør - Genstart. Så er afinstalleringen effekturet.
Så gentager du blot processen, idet du dog denne gang sætter krydset, som du fjernede sidst. Så har du geninstalleret.
Håber, det lykkes for dig. Hilsen Jimmo.