Avatar billede test42 Nybegynder
12. september 2006 - 14:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler specifik wallpaper

Hej alle,

http://www.sonsuzdongu.com/ss/katapult.jpg

Jeg faldt over følgende screenshot, hvor jeg er specielt interesseret i wallpaperet - og har uden held kunne finde det nogle steder på større wallpaper-sider, så jeg frygter det er noget hjemmelavet, og derfor ikke til at få fat på...

Så dette er bare et skud i tågen, hvis nogen skulle ligge inde med ovenstående...
Avatar billede escorpion Nybegynder
12. september 2006 - 15:07 #1
Man kan meget i nutidens programmer. Hvis det er noget hjemmelavet er det tydeligvis ikke beskyttet af rettigheds loven.
Derfor er det muligt at arbejde med det....

har du en mail, så sender jeg jeg et forslag..
evt ændringer kan fikses...
Avatar billede test42 Nybegynder
12. september 2006 - 15:18 #2
Kunne være smukt, hvis man kunne få et udsnit af det uden alt det rod på skrivebordet.

Min mail er bubbleguydk@hotmail.com :)
Avatar billede escorpion Nybegynder
12. september 2006 - 15:28 #3
Closed