Avatar billede crasser Nybegynder
12. september 2006 - 12:40 Der er 5 kommentarer

Spille WoW, på skolen

Hey, jeg sidder her med et spørgsmål til jer eksperter. :)

Hvordan kan jeg komme på WoW på min skole, vi har trådløst internet, men kan kun logge på nettet gennem Internet Explorer, fordi de har proxy-port man åbner i explorer > indstillinger > forbindelser > LAN-Indstillinger..

Kan jeg komme "ind" og game WoW uden at have direkte adgang til router ? (det eneste jeg har er min bærbare jeg sidder med i klasse lokalet)

Håber der er nogen der kan finde ud af sådan noget :)

200 point
Avatar billede snakeeye Nybegynder
12. september 2006 - 12:54 #1
Det du kan gøre er at lave noget port forwarding/tunneling igennem deres proxy.
Kræver dog at du har en computer til rådighed uden for skolens netværk, evt hjemme ved dig selv
Avatar billede nva Praktikant
12. september 2006 - 12:57 #2
Hvis IT-administratoren på skolen ved hvad han har med at gøre, får du slet ikke mulighed for at spille WoW - hverken på den netop foreslåede måde eller på nogen anden. Sorry men sådan er det.
12. september 2006 - 13:13 #3
Snak med systemadministratoren på skolen, for at høre om mulighederne.

Der er ingen hjælp her til at omgå skolens sikkerhedsregler - Det er mod Ekspertens regler!
Avatar billede frankeeh Nybegynder
13. september 2006 - 09:38 #4
learn it "!
Avatar billede brita Nybegynder
31. maj 2010 - 19:23 #5
Hvis IT-administratoren på skolen ved hvad hans arbejde har med at gøre, får du slet ikke mulighed for at spille WoW på skolens net - hverken på den netop foreslåede måde eller på nogen anden. der er ikk nået at gøre men sådan er det ;(