Avatar billede mnt Nybegynder
11. september 2006 - 21:07 Der er 10 kommentarer

Er mit design flottere i sort?

Hej alle,

Mit lille website: www.timmer.dk som profilere mig og mine kompetencer, giver mig meget ros.

Nu tænker jeg så blot lidt på at lave designet i sort: www.timmer.dk/123/design_black.jpg

Hvad synes i om det???

Normalt synes jeg ikke et website skal være helt sort, men da min hjemmeside alligevel kun er på meget få sider, synes jeg ikke det gør noget.. Synes lidt det virker bedre faktisk.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
11. september 2006 - 21:13 #1
hej MNT

personligt syntes jeg at det sorte er flottest, laver sjældent design i sort, men i og med du kombinerer det med lyset bagved, og de lyse bjælker, er det intet problem at bruge den farve. dog skal skriften harmonere med det sorte, men det er vel intet problem at finde den rette farve der.

dette er dog bare min uforbeholdte mening, men jeg vil hellere være inde på det mørke site, end det lyserøde, det er mere behageligt for mine øjne, så ved mig giver det plus.

/Chokobear
Avatar billede apo Praktikant
11. september 2006 - 21:41 #2
Jeg har det så modsat: jeg foretrækker dit nuværende design hvor, farverne skifter alt efter hvilken side man befinder sig på.

Det sorte design ser måske stilet ud det første stykke tid men jeg synes, at dit nuværende design ser mere åbent og indbydende ud - og har en god farvesammensætning.
Avatar billede farhang Nybegynder
11. september 2006 - 21:46 #3
Ja, det med farve er både indbydende og levende. Man får lyst til at klikkee rundt.
Avatar billede hasmi Nybegynder
11. september 2006 - 21:54 #4
Jeg synes, den sorte er flottest. - Måske mest fordi, jeg ikke kan lide den lyserøde farve. Den er for "piget", synes jeg. I stedet for sort, kunne der måske vælges en anden mørk farve.
Avatar billede apo Praktikant
11. september 2006 - 22:00 #5
Eller i stedet for den lyserøde kan der måske vælges en gul eller en lys orange. Gul, rød og blå vil så være at finde på sitet.
Avatar billede evildoctor Praktikant
12. september 2006 - 21:55 #6
Syntes klart den lyse hjemmeside signalerer mere professionalisme og "business". Den giver mig umiddelbart indtryk af at være kommet til et sted der tager æstetikken meget til indtægt. Jeg mener faktisk også at den lyserøde farve passer rigtig godt. Egentlig er jeg temmelig vild med det oprindelige design, særligt de to polaroider falder godt ind. Kvadratisk, praktisk, godt :)

Den sorte...
Hmm, nu har jeg selv en baggrund som computer-nørd med rødder helt tilbage til Amiga-tiden, så det jeg siger nu skal høres i den mest kærlige tone;
Den sorte ligner meget sådan en computer-nørd-side, man forventer sådan sci-fi/rollespil agtige billeder mm... Giver mig mere sådan en fornemmelse, og hvis det var en firmaside (hvad det jo er), syntes jeg den ville sende hurtigt videre til noget andet. For dystert, egentligt.
Avatar billede apo Praktikant
19. september 2006 - 22:20 #7
Noget nyt eller er det her endnu et spørgsmål, der går over i Ekspertens, efterhånden store, glemmebog?
Avatar billede apo Praktikant
19. september 2006 - 22:23 #8
... Og det vil være god stil, at få lukket nogle af dine åbne spørgsmål, som folk har brugt tid på at hjælpe dig med.

Du har spørgsmål helt tilbage fra 30/11 2005 - ikke god stil :o|
Avatar billede mnt Nybegynder
20. september 2006 - 16:46 #9
Sorry.. Skal nok få lukket ;)
Avatar billede apo Praktikant
26. september 2006 - 22:21 #10
Hvis du er i tvivl om hvordan du håndterer dine egne spørgsmål, kan denne FAQ måske hjælpe dig:

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar