Avatar billede kak Nybegynder
11. september 2006 - 20:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mails er forsvundet fra Entourage

Jeg har Entourage 2004 som henter mails via en pop3-konto. I går var alt ok, men da jeg åbnede programmet i dag, var alle mine foldere i Entourage tomme?!

Jeg har en arkiv-fil som jeg har importeret fra nu, men den er desværre lidt gammel.

Jeg har søgt på "identity" og "database" på Mac'en, men ikke fundet andet end min "main identity" eller den database der bruges lige nu.

Er der nogen der har hørt om det problem før, og er der en løsning på at få mine gamle mails tilbage?
Avatar billede Spotgun Seniormester
11. september 2006 - 22:07 #1
Jeg har oplevet et enslydende problem med Outlook Express på OS9 engang. Der skyldes fejlen at der ikke var mere plads på disken, så datafilen kunne udvides. Det hjalp at rydde lidt op, og så komprimere datafilen ved at holde ALT nede når Outlook startede op. Sidst jeg prøvede med Entourage, så skulle komprimerings-funktionen være den samme dér.

Udover at komprimere, så reeindexerer den vist også dine mails igen. Måske kan det skaffe dig nogle forsvundne mails tilbage. Og husk nu en backup inden du går igang :)
Avatar billede kak Nybegynder
12. september 2006 - 10:53 #2
Der er plads nok på harddisken og reindex af databasen var et godt bud, men hjalp desværre ikke :( Jeg må nok bare leve med det, og lære at tage en backup noget oftere.

Vil du oprette et svar, så du kan få point for din hjælp?
Avatar billede Spotgun Seniormester
12. september 2006 - 11:06 #3
Værsgo...