Avatar billede hadro Novice
16. maj 2001 - 11:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opstart med 2 harddiske......

Hej. Jeg er blevet nødsaget til at putte en gammel harddisk over i en ny computer, da jeg ikke kan overfører data fra den gamle til den ny så det virker......men det er sådan set også underordnet. Jeg vil gerne have lavet en slags \"menu\" når man starter op. En hvor man enten kan vælge at kører windows fra den ene eller anden harddisk...nogle der har ideèr.
Avatar billede wheio Nybegynder
16. maj 2001 - 11:50 #1
ja hvor smed jeg nu min dos manual? det er godt nok længe siden jeg har lavet sådan noget.....
Avatar billede vladimirr Nybegynder
16. maj 2001 - 11:52 #2
powerquest bootmagic, som er en del af Partition magic www.powerquest.com

//Anders
Avatar billede wheio Nybegynder
16. maj 2001 - 12:08 #3
nå ja go ide...
Avatar billede hadro Novice
16. maj 2001 - 12:19 #4
Jeg har søgt efter bootmagic....men hvor kan jeg hente en demo version af det??. Jeg vil ikke betale noget. Jeg har vist nok partition magic et eller andet sted...er det \"med\" det.
Avatar billede wheio Nybegynder
16. maj 2001 - 13:40 #5
prøv download.com
Avatar billede ttw Nybegynder
17. maj 2001 - 14:36 #6
Ranish Partition Manager (http://www.users.intercom.com/~ranish/part/) kan
smide en bootmenu ind på disken, men KOPIER dine
partitionsoplysninger først.
Se evt. news:<90A493335PxssedoffPedro@news.tele.dk>
Avatar billede ttw Nybegynder
17. maj 2001 - 14:38 #7
Ups! Typo, her er den rigtige:
<news:90A493335PxssedoffPedro@news.tele.dk>
Avatar billede ttw Nybegynder
17. maj 2001 - 14:41 #8
Sidste forsøg! (skodFORM!)

news:90A493335PxssedoffPedro@news.tele.dk
Avatar billede hadro Novice
22. maj 2001 - 12:18 #9
virker ikke