Avatar billede sanderjl Nybegynder
11. september 2006 - 12:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

celler der stå vandret vil gerne have til at stå lodret

Jeg har fem celler vandret a 25 gange, dem vil jeg gerne have til at stå lodret i kolonne "A" hvor de 5 første kommer til at stå først lodret der efter de næste 5 osv. alle i kolonne "A".
Avatar billede x-lars Novice
11. september 2006 - 12:28 #1
Den nemme løsning: Marker blokken, klip, Indsæt Speciel... (under Rediger). Vælg Transponer.
Avatar billede x-lars Novice
11. september 2006 - 12:30 #2
Sorry, den går alligevel ikke - ikke med Klip. Kopier blokken i stedet og sæt den ind et andet sted med Indsæt speciel.... Slet den oprindelige blok.
Avatar billede sanderjl Nybegynder
11. september 2006 - 12:49 #3
Nu kommer det til at stå lodret i kolonne "A" "B" "C" osv. men vil gerne have det hele stå i kolonne "A".
Avatar billede mrjh Novice
11. september 2006 - 12:57 #4
Sub flyt()
Dim rng As Range
Set rng = Range("a1:e100")
x = rng.Cells.Count
For i = 1 To x
rng(i).Copy
Range("a" & i).PasteSpecial
Next i
End Sub
Avatar billede sanderjl Nybegynder
11. september 2006 - 13:11 #5
mrih det virker sender du et svar
Avatar billede mrjh Novice
11. september 2006 - 13:11 #6
Yes :-)