Avatar billede krestian Nybegynder
11. september 2006 - 12:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Image af windows server 2003

Hej alle,

Jeg vil gerne lave et image af min 2003 server.

Imaget skal ligges på en ekstern HD (share, usb-HD eller NAS).

Hvis det bliver nødvendigt skal det være muligt, at indlæse imaget på en bestemt partition eller en ny disk og på den måde starte "forfra".

Mit spørgsmål er kan det lade sig gøre og hvilken SW (helst freeware) eller HW kan jeg bruge til ovenstående?

Hilsen
Krestian
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2006 - 14:48 #1
driveimage er et alternativ til de eksisterende (ghost) og andre,  det er freeware.

http://www.runtime.org/dixml.htm
Avatar billede krestian Nybegynder
31. januar 2007 - 11:52 #2
>> henrik: Dit foreslag virker fint for mig. Smid et svar, hvis du vil have points!
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2007 - 12:11 #3
Jeg takker !