Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
10. september 2006 - 12:05 Der er 9 kommentarer

Min skærm hyler

Hej..

Har oplevet min skærm er begyndt og hyle. for eksempel hvis jeg lige er ude og spise eller noget andet hvor jeg er væk 15 min. tid ca, når jeg så kommer tilbage begynder den og hyle. Nogen der ved hvad det skyldes?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
10. september 2006 - 13:23 #1
en billedrørsskærm ? hvis ja så er det nogle spoler der skal lakeres.
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
10. september 2006 - 13:25 #2
ved ikke lige helt hvad en billedrørsskærm er... det er bare en ganske almindelig computer skærm
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. september 2006 - 15:23 #3
det er noget med et spole, der skal ha´ noget lak..
Min erfaring er at hvis du renser den for støv, med en støvsuger evt. med en trykluft ting, spay el. kompressor (forsigtigt), og prøver at ryste den lidt.. (forsigtigt)... kan du måske være heldig, og ikke skulle lakere spolen.. (tv folk vil sikkert korse sig her..O))
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
10. september 2006 - 15:30 #4
Tror vidst bare jeg smutter ned i en computer forretning og får dem til og hjælpe mig
skal
Avatar billede gurly Praktikant
10. september 2006 - 17:19 #5
tror du ikke en ny fladskærm efterhånden er nede i en pris hvor det kan konkurere med hvad du bruger på at få en gammel billedrørsskærm reperaret ! tjek din genbrugs station der står sikkert tonsvis af gamle billedrørs skærme som folk har smidt ud efter køb af ny fladskærm (lcd)
Avatar billede gurly Praktikant
10. september 2006 - 17:22 #6
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. september 2006 - 19:39 #7
smider et svar.??
Avatar billede niels_hansen Praktikant
10. september 2006 - 21:51 #8
et svar for at kopiere hvad jeg skrev ? *G*
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 07:48 #9
brug for mere hjælp ?