Avatar billede gooner Nybegynder
10. september 2006 - 11:31 Der er 11 kommentarer

Fejl meddelelse

Når jeg lukker min browser (Internet Explorer) Får jeg følgende fejl meddelelse: "Instruktionen ved "0x012a5f6c"refererede ved "0x12a5f6c". Hukommelsen kunne ikke "read".
Jeg har tilmed også tit problemer med at når jeg klikker på et link at siden så ikke bliver fundet før jeg trykker på opdater knappen, men at skærmen istedet bliver den hvide der indikerer at netværket ikke virker. Jeg har prøvet at skifte routeren så det ligger ikke ved den. Nogen der har en ide ?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. september 2006 - 13:19 #1
Prøv at geninstallere Internet Explorer: http://www.wintip.dk/xp/tips/rep_ie_xp.htm
Avatar billede vejmand Juniormester
13. september 2006 - 10:09 #2
Er problemet løst?
Avatar billede gooner Nybegynder
17. september 2006 - 12:09 #3
Tak for svaret, det er desværre stadig det samme. Denne side kan jeg også bl.a kun se halvdelen af, ude til højre på skærmen står der  "Handlingen blev annulleret." Der kunne ikke oprettes et hyperlink til den anmodede webside i Internet Explorer. Siden kan være midlertidigt ikke-tilgængelig.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klik på knappen  Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har besøgt denne side tidligere, og du vil se, hvad der er gemt på din computer, skal du klikke på Filer og derefter klikke på Arbejd offline.

Oplysninger om offlinegennemsyn med Internet Explorer får du ved at klikke på menuen Hjælp og derefter.... bla bla...

Har ikke meget lyst til at starte forfra med win installation...
17. september 2006 - 12:59 #4
... tanke - kunne der være 'snavs'/virus på systemet ?

http://www.spywarefri.dk/forum/links/hjtanv.htm
Avatar billede gooner Nybegynder
19. september 2006 - 14:50 #5
Vil prøve at gøre som linket siger.... loggen fra hijackthis skal den postes her? eller hos spywarefri?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. september 2006 - 02:45 #6
Post den bare her, jeg er sikker på dr1 kan rense din log.  :-)
21. september 2006 - 20:12 #7
Feedback ?
02. oktober 2006 - 10:26 #8
FEEDBACK ?
Avatar billede gooner Nybegynder
17. november 2006 - 17:39 #9
sorry, har ikke kunnet bruge min pc i lang tid, det ville hverken det ene eller andet. Jeg måtte formatere og starte forfra. Tak for svarene
Avatar billede gooner Nybegynder
17. november 2006 - 17:42 #10
hvordan er det jeg lukker tråden ?
Avatar billede vejmand Juniormester
17. november 2006 - 18:09 #11
Send selv et "Svar" i stedet for en "Kommentar"
Når du har gjort det, kan du markere dit navn i boksen der kommer frem nederst til venstre, og klikke på "Accepter"
Så er spørgsmålet lukket, og du har fået dine point tilbage.  :-)