Avatar billede cardassio Nybegynder
10. september 2006 - 10:00 Der er 2 kommentarer

Gammel RAID opsætning til nyt bundkort

Jeg har investeret i et nyt bundkort (ASUS M2N32-SLI Deluxe) har 4 sata diske som kører RAID 0 (2 X RAID 0 arrays). Nu vil jeg gerne flytte disse 4 diske over på det nye bundkort. Uden at skulle slette data eller arrays. Jeg mener ikke umiddelbart det kan lade sig gøre, da det nye bundkort er af en helt anden arkitektur (gamle bundkort = MSI K8N Diamond). Er der nogen der har et forslag til hvordan det kan lade sig gøre nemmest at flytte dette til et nyt system?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
10. september 2006 - 13:16 #1
ved at tage backup af dine data, det _er_ den eneste mulighed.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 07:48 #2
brug for mere hjælp ?