Adobe Arcobat 7.0 på Terminal server. (Virker ikke!)
Hej,Jeg håber lidt på her er nogle som har mulighed for at hjælpe lidt med et stort problem jeg har! - jeg har prøvet at beskrive det hele nedenstående:
System beskrivelse:
Servere:
Windows2003 SBS Standard server – AD server/Exchange Server.
Windows2003 Standard server – Terminalserver.
Klienter:
WinXP Pro, incl. alle servicepack.
Logger på via WinXP Remote Desktop
Installations Beskrivelse:
Adobe Arcobat 7,0 er installeret lokalt som administrator på Terminalserveren. Via, ”tilføj Fjern programmer”.
Problem beskrivelse:
Når en Klient logger på og vil benytte muligheden for at se en PDF fil kommer der en fejl nogle sekunder inde i programmet når det er åbnet og viser PDF filens indhold.
Fejlen siger:
"An error has been detected with a required application library and the product cannont continue. Please reinstall the application."
Jeg har flere gange prøvet at geninstallere programmet, ligeledes I egen “mappe” på c-drev: c:/adobe7 (hvor det ligger nu)
Jeg har prøvet at læse lidt på følgende ting der kommer frem når jeg søger efter fejlen på google.dk : http://www.google.dk/search?hl=da&rls=GGLG%2CGGLG%3A2006-09%2CGGLG%3Ada&q=An+error+has+been+detected+with+a +required+application+library&meta=
Det tyder på det er noget rettigheder der er problemer med, ikke så meget ”mappen det ligger i” – da jeg har prøvet at give fuld rettigheder m.m. – men måske mere i regedit eller i windows system mapperne.
Har ligeledes prøvet at give en bruger administrator rettigheder, men gav heller ikke bedere resultalt - men når jeg logger på med administrator på Terminal serveren, så fungere det!!
Men syndes ikke rigtigt jeg kan komme videre og finde en løsning, så håber der er nogle der kan hjælpe mig her! – der må da være andre med samme problem, eller løsning på samme.