Avatar billede jariroed Nybegynder
08. september 2006 - 21:56 Der er 11 kommentarer

XP vil ikke installere pc spil.

Jeg har lige købt fifa 06.
Når jeg forsøger at installere dette spil, får jeg denne meddelelse. D:\er ikke et gyldigt win32 program.
Alle andre spil kan jeg godt køre, men netop dette ene spil virker ikke. selv andre spil fra samme producent kører fint.
er nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede myst1098 Nybegynder
08. september 2006 - 22:06 #1
Har du prøvet 45 28 70 14 ?

Det er EA's danske supportnummer
Avatar billede hcma Novice
08. september 2006 - 22:21 #2
mit gamle cd-drev gjorde det samme. skiftede det ud og nu virker alt upåklageligt.
hvis du har et 40 pins kabel kan du prøve at skifte til et 80 pins.
Avatar billede jariroed Nybegynder
08. september 2006 - 23:35 #3
Har kontaktet EA support, de bad mig om at prøve spillet på en anden computer, og der var der ingen problemer, må være et problem i min opsætning ell. lign.
Avatar billede hcma Novice
09. september 2006 - 00:17 #4
det er ikke din opsætning som er gal, det er drevet som ikke kan læse cd/dvd korrekt. der er desværre nogle drev som bare ikke vil læse bestemte cd/dvd'er.
der er kun en ting at gøre: udskift det eller prøv med en anden cd/dvd af fifa66
Avatar billede jariroed Nybegynder
09. september 2006 - 00:37 #5
Har prøvet at bytte DVD, men problemet er stadig det samme. prøver at følge dit råd hcma. Tak for hjælpen, OBS er rimelig ny på eksperten, hvordan sender man dine points
Avatar billede hcma Novice
09. september 2006 - 10:41 #6
for at kunne tildele point skal der foreligge et svar. hvis der ikke er kommet et svar, kan du bede vedkommende om at lægge et, som du så kan acceptere.
et svar = løsning/mulig løsning  som så kan accepteres eller afvises ;o)
I denne tråd bør du afvise dit eget svar; og det gør du ved at hoppe helt ned til venstre -> marker dit navn og tryk så på afvis.

Jeg lægger nu et svar, men vent lige lidt med at acceptere det. Prøv først mit råd og hvis det så virker, kan du acceptere mit svar ;o)

da du er rimelig ny her på eksperten.dk, bør du læse denne side om sitet:
http://expfaq.dk/    og særligt dette kapitel: http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede hcma Novice
09. september 2006 - 10:42 #7
og svaret kommer her :o)
Avatar billede jariroed Nybegynder
11. september 2006 - 21:45 #8
Jeg tror ikke det er der problemet er, for jeg kom i tanke om at jeg så burde være istand til at spille det gennem min nye dvd-brænder. den burde jo også virke som et cdrom drev. Men fik den samme fejl meddelelse ( bare på det andet drev). så nu er jeg overbevist om at det må være en fejl i programmet/opsætning. Hvad mener i?
Avatar billede hcma Novice
11. september 2006 - 22:31 #9
tror nærmere at der ej en fejl på fifa66-cd'en. har du prøvet at rengøre den ?
Avatar billede jariroed Nybegynder
12. september 2006 - 13:03 #10
Det er en helt ny dvd, og den gamle jeg havde ( har fået den byttet ) kom med samme melding, men drevene de kører på samme stik, så det mangler jeg at tjekke.
Avatar billede jariroed Nybegynder
24. september 2006 - 16:44 #11
jeg har fundet ud af at nogle drev ikke kan køre nogle bestemte dvd/cdrommer pga der er lavet en ny teknologi til at forhindre kopiering, det gør at der kan opstå problemer som dette. Løsninger er at gå ind på firmvaren ved producenten og søge efter evt, opdateringer.