Avatar billede brassmaid Nybegynder
08. september 2006 - 09:33 Der er 3 kommentarer

Forskel på express og den rigtige version

Hej

Som jeg har forstået burde der ikke være den store forskel på express versionen og den rigtige version mssql. Den eneste begræsning ligger i størrelsen af DBen(4gb).

Jeg har lavet en DB i den rigtige version som indeholder en masse stored procedures. Hvis jeg deatacher den og rykker den over på en express kan jeg ikke vælge properties for en stored procedure mere, kan det passe?
Avatar billede teepee Nybegynder
08. september 2006 - 10:35 #1
Kender du denne side:
http://www.microsoft.com/sql/prodinfo/features/compare-features.mspx
Tror du ikke nærmere det er en bug du er stødt på?
Hvad hvis du bare dobbeltklikker?
Avatar billede brassmaid Nybegynder
08. september 2006 - 10:58 #2
har set den side, og det er jo fint, men løser ikke spørgsmålet om det er en bug eller det er lavet sådan. Det virker ikke med at dobbelklikke
Avatar billede arne_v Ekspert
08. september 2006 - 23:15 #3
udover DB størrelsen er det max 1 CPU og max 1 GB RAM som adskiller

jeg tror ikke at dit problem skyldes versionen

noget adgangs kontrol måske ??