Avatar billede spalten Nybegynder
07. september 2006 - 18:00 Der er 2 kommentarer

Hvad kan jeg tage for en flash webside

Jeg er blevet spurgt om hvad jeg skal have for at lave en flash site, rent flash ikke noet med xml eller noget andet.

Men jeg ved ikke rigtig hvad man kan tillade sig at tage for sådan en.

Jeg har lavet denne: www.spalten.dk - selve websiden har taget ca. 14 dage at lave. Hvad ville man kunne tage for sådan en?

Jeg giver 15 point.

TAK
Avatar billede cheshire Nybegynder
07. september 2006 - 20:53 #1
hejsa.

jeg sidder selv og roder med hjemmesider - dog i CMS - og umiddelbart vil jeg mene du roligt kan forlange op til 3000 kr. selvfølgelig alt efter hvor mange timer du har brugt for 14 dage er jo egentlig et vidt begreb fordi det kan være 14 dage med 8 - 16 timer hver dag men det kan jo osse godt kun være 1 - 2 timer hver dag i 14 dage.

Jeg plejer at sige 800 kr. for en helt alm. standard hjemmeside med max. 7 sider og er det lidt mere avancerede sider ligger prisen fra 200 - 500 kr. i timen.

håber jeg kunne hjælpe

hilsen cheshire
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
07. september 2006 - 23:02 #2
halløjsa.

giver chesire ret, du kan tage omkring de 2000 - 3000 for det. dog kan du evt forlange lidt mere hvis grafikken ikke var grov i det. burde ikke være mit grafikkort, men stolen / skrivemaskinen ser meget hakket ud i det, evt lav det lidt blurret eller lad kanten fade lidt ud med baggrunden, dog uden at ødelægge det :)