Avatar billede flp Nybegynder
07. september 2006 - 17:05 Der er 2 kommentarer

eksterne Webcams

Hey !

Hvor laver jeg det sådan at man på min side kan tilføje sit webcam (ala scor.dk webcams). Jeg har installeret Flash Media Server men mangler ligesom det sidste (kode) til min hjemmeside?

Tak
Avatar billede jokkejensen Novice
07. september 2006 - 17:14 #1
det er macromedia communikation server du skal installere - eller det var det engang - jeg har noget fra skolen af, hvor jeg fik en headset/webcam chat til at virke..

lavede det vist ud fra en template i communkation server pakken - der røg ind i flash.

ret let.

/JJ
Avatar billede jokkejensen Novice
07. september 2006 - 17:15 #2
nå jo - den er ombøbt til flash media server :)

Tjek de examples der er med - kunne ikke forestille mig de havde fjernet det, der er nok større chance for de har lavet noget bedre