Avatar billede mikkelfp Nybegynder
07. september 2006 - 17:00 Der er 1 løsning

OS X Printerdeling via Airport Express

Hej! Jeg har en Lexmark X1100 printer/scanner i én. Jeg vil gerne have den til at køre over mit trådløse netværk (airport express). Jeg har fået forbindelse til at printe. Men har problemer med at få den til at scanne. Ved ikke om det overhovedet kan lade sig gøre. Jeg har installeret software'en. Under installationen spørger den om jeg har en ip adresse på printeren. Måske var det en måde. Men hvordan finder jeg hvad printerens ip er?
Jeg arbejder med OS X styresystem.

Håber på det bedste :)
Avatar billede eld Nybegynder
07. september 2006 - 22:39 #1
Har ingen forstand på OS X - men du bør kunne se printerens ip udfra dit accesspoint/router log eller tildelinger af ip'er hvis du ikke har mange enheder på netværket... håber du forstår min tankegang... :D