Avatar billede super-franz Nybegynder
06. september 2006 - 12:37 Der er 8 kommentarer

Fejl på Ipod!

Hej..

Jeg har en Ipod Nano og har samme problem som linket jer her henviser til:

http://www.eksperten.dk/spm/416211

Men når jeg tilslutter ipoden til min pc ved hjælpe af usb-kabelet. Så står der på ipoden "Afbryd ikke forbindelsen". Hvilket muligvis er rigtigt nok. Men når jeg prøver ar reset den ved at holdet play og menu inde på samme tid, så sker der ingenting.

På forhånd tak..
Avatar billede t-bee Novice
06. september 2006 - 12:43 #1
Kan du godt resette og få logoet frem?
Husk det ser ud til at det er firewire du skal bruge til hard reset hvis det er det du prøver.
Avatar billede super-franz Nybegynder
06. september 2006 - 13:00 #2
Tror jeg har fået den reset nu.. Men når jeg åbner opdagterings programmet til den, så siger den nu at ipoden er i brug af andet program, hvilket jeg ikke kan få til at passe..
Avatar billede t-bee Novice
06. september 2006 - 13:02 #3
Du har vel lukket Itunes?
Avatar billede super-franz Nybegynder
06. september 2006 - 13:04 #4
Ja.
Avatar billede super-franz Nybegynder
06. september 2006 - 13:09 #5
Nogle gange siger den at den er i brug af andet program. Og andre gange står der initialiserer... Men hvor lang tid burde den gøre det?
Avatar billede t-bee Novice
06. september 2006 - 13:21 #6
Er det firewire du bruger, og ikke USB?

Husk, efter reset skal previous og next knapperne holdes nede samtidigt, til firewire ikon vises.
Avatar billede super-franz Nybegynder
06. september 2006 - 13:25 #7
Jo, det er USB...
Avatar billede super-franz Nybegynder
06. september 2006 - 14:28 #8
Nu er den reset, men når jeg åbner Itunes kan den ikke finde den! Hvad kan årsagen til det være?