Avatar billede nita13590 Nybegynder
06. september 2006 - 10:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af alternativ til mus

Jeg har i øjeblikket en trådløs mus, men da jeg arbejder på min pc ca. 8 timer hver dag er jeg begyndt at få smerter i hånd/skuldre og nakke. Jeg er lidt i tvivl om hvad det bedste alternativ til musen er, men har en idé om at en "pen" ville være værd at prøve. Synes dog ikke rigtig jeg kan finde nogen der forhandler dette produkt på nettet, er der nogen som kan anbefale et godt produkt, gerne også prislag og forhandler. Jeg skal ikke bruge den til tegneprogammer, kun som almindelig mus.
Avatar billede darth-domino Nybegynder
06. september 2006 - 11:23 #1
Hvad med at prøve sådan en som man har liggende lige nedenfor keyboardet?
Avatar billede darth-domino Nybegynder
06. september 2006 - 11:27 #2
06. september 2006 - 11:43 #3
Avatar billede nita13590 Nybegynder
06. september 2006 - 12:38 #4
Tak for svarene, den ser ok ud den som ligger nedenfor keyboardet, er måske det jeg skal prøve.
Avatar billede darth-domino Nybegynder
06. september 2006 - 12:53 #5
*BANG*