Avatar billede merada Nybegynder
06. september 2006 - 10:31 Der er 3 kommentarer

Microsoft Visual Studio.NET 2003 - vil 'puplishe' compilede filer

Jeg er totalt begynder i Visual Studio.NET. (.NET i det hele taget) men det er lykkedes mig at installere Microsoft Visual Studio.NET 2003(!) og har overtaget noget arbejde, som allerede ER lavet.

Da jeg er bedt om at lave nogle ændringer, har jeg gjort dette - og har projektet kørende på min localmaskine, uden problemer.
-Men da jeg oplaoder mine compilede filer til den server 'projektet' ligger på, bliver mine ændringer ikke vist!!??

Af andre programmer jeg har arbejdet med, hvor det drejer sig om compilede filer, har jeg været vant til at skulle oploade den compilede fil til server og derved skulle projektet være opdateret. Det ser ikke ud som om at det er tilfældet med VS.NET.

Mine spg. går ud på:

1. Er der nogen som vil give mig en kort og præcis beskrivelse af hvorledes proceduren er? Og hvofor mine ændringer ikke bliver vist når jeg gør som nu?
(Det skal siges at jeg først oploadede .snl fil, dernæst bin folder, da ændringer ikke blev vist og til sidst i arrigskab hele mappen, men uden resultat)

2. Hvilke filer skal jeg oploade, når jeg har gemt og compilet projektet på min local com?

På forhånd tak..
Avatar billede merada Nybegynder
06. september 2006 - 13:51 #1
øh
Avatar billede merada Nybegynder
06. september 2006 - 13:51 #2
slet ingen som vil hjælpe?
Avatar billede capn Nybegynder
19. september 2006 - 21:49 #3
Det er lidt svært at forstå hvad du mener, men som udgangspunkt skal du kun distribuere filerne i "bin" mappen til dem som skal køre programmet. De skal vel så lægges (og måske overskrive?) de filer der udgjorde den tidligere version. Prøv ellers at forklare lidt nærmere hvad det for en server og hvordan klienterne starter programmet (fra serveren?).