Avatar billede thoeger Nybegynder
18. november 1999 - 17:14 Der er 9 kommentarer

voodoo 2 på win2000

Jeg ved godt at dette spørgsmål har været oppe at vende flere gange men jeg kan ikke få det til virke så en step til step ville være fint, jeg skal bare have mit voodoo2 kort til at virke, jeg har build 2128 af 2000.
Avatar billede cldu Nybegynder
19. november 1999 - 02:19 #1
hmmmm.. findes der overhovedet nogle drivere til 2K og VooDoo II?
Avatar billede phrozia Juniormester
19. november 1999 - 12:28 #2
Hejsa...

Jeg har hente et 3DFX Voodoo2 Panel til NT ned fra 3dfx.com. Der er drivere til Voodoo3 og Banshee... Lidt mystisk i et Voodoo2 Panel ikke?
Avatar billede voodoo Nybegynder
01. december 1999 - 10:06 #3
prøv at installere voodoo2 driver, som virker på NT 4, på www.3dfx.com.
efter som at W2K ligner NT meget. det plejer at virke

held om lykke
Avatar billede nordvest Nybegynder
01. december 1999 - 16:33 #4
Hejsa

jeg vil lige supplere voodoo's forslag, for det er den måde jeg har gjort det på, og det virker, godt nok står kortet som unknown under device manager, men spillene (størstedelen af dem), kører fint på den måde, så det bør forsøges

Hilsen Nordvest
Avatar billede phrozia Juniormester
23. februar 2000 - 00:37 #5
Du kan downloade Voodoo2 Driver til Win2000 som virker på http://ntgamepalace.3dfiles.com/3dfxfaq.htm

/Phrozia
Avatar billede butcher Nybegynder
10. marts 2000 - 11:38 #6
Eller kig på www.voodoo3.net hvor de seneste off. drivers ´voodoo 2 for win2k ligger til download
Avatar billede nordvest Nybegynder
10. marts 2000 - 12:42 #7
Hejsa

du kan downloade de nyeste drivere til voodoo2 fra www.3dfxgamers.com

Med Venlig Hilsen

Nordvest
Avatar billede zerocool Nybegynder
22. marts 2000 - 08:43 #8
jeg har downloadet 3dfx beta drivers til voodoo2 til win2k på www.3dfxgamers.com
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. november 2000 - 16:49 #9
Driverne findes i hvert falde nu ... har du fået det til at virke eller bruger du Windows ME nu? :)