Avatar billede zybe Nybegynder
05. september 2006 - 14:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Godt ftp program

Hej.

Bruger i øjeblikket IPSwitch WS ftp. Det er dog ikke altid helt optimalt. Er derfor på udkig efter et andet.

Krav:
Mulighed for at have flere forbindelser åbne samtidigt (ligesom tabbed browsing)
Gerne "windows højreklik funktioner" ved lokale filer.

Findes der andre programmer der kan opfylde det?

på forhånd tak
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. september 2006 - 15:11 #1
Hmmmm kik på Filezilla som jeg dog ikke tror kan håndterer flere forbindelser samtidig, dette har jeg faktisk aldrig set. Måske kan du have flere filezillaer kørende samtidig

http://sourceforge.net/projects/filezilla/
05. september 2006 - 15:19 #2
Nævnte Filezilla ka' jeg også anbefale... Ka' bla. automatisk genoptage en afbrudt UL/DL, som jeg havde savnet.
Avatar billede -mundi- Nybegynder
05. september 2006 - 15:23 #3
FTPrush kan en hulens masse ting, er dog ikke gratis.
http://www.ftprush.com/
Avatar billede -mundi- Nybegynder
05. september 2006 - 15:28 #4
F.eks : flere samtidige forbindelser, explorer menu, upload / download begrænsning
Avatar billede larsroan Nybegynder
05. september 2006 - 23:03 #5
Filezilla er et godt alternativ.  Men et supplement er DropUpLoad, et miniprogram på 111 kb som gjør det svært enkelt å sende over 1 fil eller to fra Explorer gjennom å dra fra Explorer og slippe.  Med dette lille programmet er det bare å trekke i menyen og velge en annen forbindelse, og slippe....  Se
http://www.freesoundeditor.com/incageneng.html?DropUpLoad.htm~main
Avatar billede zybe Nybegynder
06. september 2006 - 07:59 #6
Valget faldt på FtpRush. Det virker ret fornuftigt. TAK for hjælpen. -Mundi- lav venligst et svar
Avatar billede -mundi- Nybegynder
06. september 2006 - 09:23 #7
1 stk svar