Avatar billede neffer Nybegynder
18. november 1999 - 16:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Manglene Fil

Når jeg starter min computer op, siger den: "Filen AVKWATCH.EXE kan ikke finde filen MFC42.DLL, som den er sammenkædet med." eller noget i den ratning.
(AVKWATCH.EXE er mit antivirusprogram)
Hvad er der galt, og hvad skal jeg gøre?
Avatar billede gnarf Nybegynder
18. november 1999 - 16:49 #1
Geninstallere dit antivirus program burde virke.

MFC42.dll er en del af microsoft foundation classes, og altså et standard bibliotek som programmørene af antivirus programmet har benyttet.
Avatar billede dar Nybegynder
18. november 1999 - 20:56 #2
enig
Avatar billede Slettet bruger
19. november 1999 - 21:35 #3
Jeg er osse enige med de andre...!

men det kan da ikke betale sig at installere programmet forfra..!

Du kan da bare kopiere mfc42.dll'en ind i "c:\windows\system" ... så virker det igen...! Send mig en mail, så sender jeg dig filen.. .8-) (newage@worldonline.dk)
Avatar billede starknightdk Nybegynder
04. marts 2000 - 03:38 #4
Prøv at gå ind i programmer i start menuen og derefter i tilbehør og derefter i system værktøjer og vælg den der hedder systemoplysninger.
når den er kommet frem trykker du på funktioner derefter styring af versionskonflikter og hvis du finder den her trykker du en gang på den og trykker derefter gendan (lige en ting til lad endelig være med at gendanne dem alle uanset version det har jeg prøvet og det gik aldeles ikke godt)
men held og lykke.
Avatar billede ion Nybegynder
16. april 2001 - 22:02 #5
Prøv evt. at skifte din outpur plug-in, det hjalp på mit problem, med at lyden fucker up i Winamp på min IBM ThinkPad390 233MHz/96Mb/2Gb...
Vælg \"Preferences\" (Ctrl-P) -> \"Plug-ins\" -> \"Output\" >> \"Nullsoft DirectSound plug-in v2.0 [OUT_DS.DLL]\"
Dette virker nok kun, hvis din puter understøtter DirectSound.
BTW, jeg kører Winamp 2.73, så plug-in\'en kan have et andet versionsnavn.
Held og lykke.
Avatar billede ion Nybegynder
16. april 2001 - 22:04 #6
Det var sq ellers flot klaret at poste det svar det HELT forkerte sted :rolleyes:
Bare ignorér det!