Avatar billede krea Praktikant
04. september 2006 - 20:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af windows genuine protection - hvordan ?

Hvordan fjerner jeg windows genuine protection ?
Avatar billede madsnb Nybegynder
04. september 2006 - 20:23 #1
Jeg ved det ikke.. Men hvis du søger lidt på google tror jeg du vil finde ud af at Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.5.540.0.CRACKED-NC vil hjælpe dig en del.....
Avatar billede peet49 Nybegynder
04. september 2006 - 20:23 #2
80701315 til microsoft, vil de ikke fortælle det, er det fordi, du har en ulovlig kopi
Avatar billede redlun Nybegynder
04. september 2006 - 21:41 #3
Hvis man er for nærig til at betale for sit software, må man da i det mindste leve med at det brokker sig over det..
Hvis de ville kunne nemt forhindre dit styresystem i at åbne overhovedet.
Avatar billede madsnb Nybegynder
04. september 2006 - 22:27 #4
Det skal nok også komme en dag.. Men det er jo med at stramme op langsomt, så det ikke skræmmer folk.!
Avatar billede gratis Nybegynder
04. september 2006 - 22:39 #5
"Sådan deaktiveres eller afinstalleres den foreløbige version af Microsoft Windows Genuine Advantage Notifications"  http://support.microsoft.com/kb/921914/da
Avatar billede krea Praktikant
04. september 2006 - 23:46 #6
Har downloaded v1.5.540.0 i 2 versioner. Den ene var en fil man skulle køre - den eliminerer pop up men man kan stadig ikke downloade updates.

Den anden er 3 filer man skal overskrive i system32. Den ene af filerne kan man ikke overskrive da systemet siger den er i brug - dette gælder også i safemode. Filen hedder WgaLogon.dll
Avatar billede krea Praktikant
14. september 2006 - 09:02 #7
Lader til at automatisk update funger alligevel så madsnb smid venligst svar.
Avatar billede madsnb Nybegynder
14. september 2006 - 10:42 #8
Det var godt. Det er noget skidt hvis man ikke får sikkerhedsopdateringer osv.