Avatar billede nysgerrig2006 Nybegynder
04. september 2006 - 18:29 Der er 7 kommentarer

Må altså lige have luft!!

Har I set det her;
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4803033.html

Hvad fa**en er det for en lille psykopat-tæve der sender et tæskehold efter en jævnaldrende skolekammerat???
Det er simpelthen utroligt at vores verden er endt op i sådan noget her. Og det aller værste er jo fandeme at der sikkert ikke sker en s**d med hende.
De tre gutter der har udført hendes lille hævnaktion risikerer selvfølgelig lidt opfølgning, men kender vi retssystemet bliver det sikkert bare en besked i kontaktbogen de får >:(

Og hende den lille kælling... hun har sikkert ligget på knæ og suttet sig til den lille tjeneste....

..
Nå! Endnu engang undskyld mit lille udbrud her, men blev sq så vred!!!
Avatar billede sascha Nybegynder
04. september 2006 - 22:18 #1
dU HAR HELT RET
Lad os tæske hende.......!
Avatar billede nysgerrig2006 Nybegynder
04. september 2006 - 23:00 #2
Arh, det' go' gas c,")
Avatar billede blitz Nybegynder
05. september 2006 - 19:41 #3
Lig mærke til byen det foregår i. he he...
Avatar billede arne_v Ekspert
05. september 2006 - 22:10 #4
Nogen gange skal man altså lige undersøge tingene inden man
kører derud af.

Pigen får en lussing og klager sin nød til sine 2 brødre der sammen
med en kammerat tager hen og banker ofret.

Og de er alle blevet varetægtsfængslet.

Det er nok ikke første gang at et par storebrødre har gjordt noget sådant.

Og domstolene har nok ikke varetægtsfængslet dem for at give dem en besked
i kontaktbogen.
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
06. september 2006 - 08:30 #5
Ja og en svensk pige på 17 slog en idiot på 16 ihjel. Fordi han havde happyslappet hendes 15-årige bror til blods.
Middelalderlig retfærdighed - javist. Men jeg har forståelse for andre vil beskytte deres familie. Sund fornuft, kun, har afholdt mig fra vold mod en pige der mobbede min lillesøster ud af skolen...
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
06. september 2006 - 09:03 #6
Sund fornuft og så det at vold avler vold skiller os, ud fra neanderthalerne i denne verden.
Avatar billede sascha Nybegynder
06. september 2006 - 22:46 #7
præcis"vold avler vold" stop dog de syge kommentarer.................
I ved ikke hvad i snakker om !