Avatar billede letruth Nybegynder
04. september 2006 - 10:29 Der er 3 kommentarer

Er du ekspert i lyd-formater?

Jeg søger en eller flere personer, der ved en masse om lydformaterne mp3, acc, wma osv. I sidste ende vil jeg gerne betale for ekspertbistand, da jeg er en fløjtende amatør med en skidegod idé.

Jeg regner med at du enten har programmeret eller arbejdet med lyd-formater eller gerne vil lære det...
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
04. september 2006 - 11:23 #1
Nu er viden jo mange ting. Hvad er der her du specifikt er efter f.eks.:

- Redigering
- Encoding
- Platformsmuligheder / -afhængighed
- Streaming løsninger
- O.s.v.
Avatar billede letruth Nybegynder
04. september 2006 - 12:38 #2
Hej Tony
Du har ret. Men jeg ved ikke hvad jeg skal kalde tingene...
Det drejer sig om downloads og streams af lydfiler.
Lovligt...
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
04. september 2006 - 22:24 #3
OK - det skulle jeg nok kunne hjælpe med.

Du kan maile mig på 'tbst AT stofanet.dk', så skal jeg nok dokumenterer referencer m.v.