Avatar billede thoeger Nybegynder
18. november 1999 - 15:55 Der er 6 kommentarer

voodoo 2

Jeg ved godt at dette spørgsmål har været oppe at vende flere gange men jeg kan ikke få det til virke, jeg skal bare have mit voodoo2 kort til at virke, jeg har build 2128 af 2000
Avatar billede thoeger Nybegynder
18. november 1999 - 16:09 #1
ups der er selvfølgelig 60 point til et rigtig svar
Avatar billede tomb3 Nybegynder
19. november 1999 - 22:17 #2
Prøv med følgende driver:

Voodoo2 Windows NT Reference Drivers

Release: 2.0 - Version: 3.01.01
Download Updated: 2/01/99
Page Updated: 1/13/99

NOTE: These drivers will NOT work on Voodoo Banshee, Voodoo Rush or Voodoo Graphics based cards.

System Requirements:
Windows NT
Voodoo2 Accelerator
Download and installation instructions:

There are two files available for download from this site. Click on a link to begin downloading:

Run-time drivers for Voodoo2 on WinNT. They include: Glide 2.54, Glide 3.01, support for AMD 3DNow! and the Voodoo2 Control Panel. This is the minimum set of drivers that you'll need to run your Voodoo2 board on WindowsNT.

An optional non-WHQL compliant control panel can also be installed. This non-WHQL compliant control panel will allow you to use the enable/disable VSync feature, but will overwrite the WHQL certified Control Panel in the process. You must have already installed the Voodoo2 Reference Drivers from this page to use this non-WHQL compliant Control Panel.

All 3dfx drivers are subject to the 3dfx software license agreement.
http://www.3dfxgamers.com/view.asp?IOID=24
--------------------------------------------------------------------------------
Voodoo2 Windows NT Control Panel (384KB)
Download from 3dfx Gamers
http://www.3dfxgamers.com/docs/IO/39/ATT/winnt_cp.zip

Voodoo2 Windows NT Drivers (2795KB)
Download from 3dfx Gamers
http://www.3dfxgamers.com/docs/IO/39/ATT/nt40v2.exe

Avatar billede voodoo Nybegynder
01. december 1999 - 10:07 #3
ja prøv NT 4 driverne de virker
Avatar billede voodoo Nybegynder
01. december 1999 - 10:08 #4
gooood jul alle computer freks
Avatar billede zerocool Nybegynder
22. marts 2000 - 08:44 #5
jeg har downloadet 3dfx beta drivers til voodoo2 til win2k på www.3dfxgamers.com
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. november 2000 - 16:48 #6
Noget nyt? Problemet løst?