Avatar billede cooksie Nybegynder
03. september 2006 - 21:35 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Deaktivering af formateringstegn

Måske ik den mest sigende titel, men jeg har for et par dage siden fået det problem at alle mine tekster udskriver dette tegn ¶ når jeg laver linieskift, og hvis jeg laver sideskift, føler word også det er vigtigt at udskrive ---sideskift--- på skærmen.

Jeg har ikke kunne finde ud af hvordan jeg slår det fra, men tror jeg er kommet til at ramme en hot-key for at det begyndte.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
03. september 2006 - 21:38 #1
Vis > Vis afsnitstegn skulle kunne gøre det.
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2006 - 21:46 #2
Du har et ikon der viser samme tegn. Tryk på det, og du er fri for at se det i din tekst.
Avatar billede cooksie Nybegynder
03. september 2006 - 22:42 #3
Nice, det var pænt irriterende at se på :-)
Kan ik huske om man kan fordele pointene på flere svar herinde, men post et svar, og der er point.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
03. september 2006 - 22:45 #4
Svar kommer her :)

Du kan sagtens fordele pointene - du kan markere flere navne når du accepterer for at fordele ligeligt. Under Funktioner kan du specificere en anden fordeling hvis du vil det.

For min skyld må du gerne tage en del tilbage, det er lidt vel mange point for så lidt :)
Avatar billede cooksie Nybegynder
03. september 2006 - 23:01 #5
Kan godt se det er lidt mange hvis 60 point svarer til et svært spørgsmål ;-)Men når man har en masse point til rådighed skal de jo bruges på et eller andet. Og du/i har lige gjort min dagligdag langt nemmere og det skal da belønnes :-)

Kigger ind i om en dag eller to om hov-sa har lagt et svar, og så deler jeg point ud.

og tak for dit andet svar også...
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2006 - 08:58 #6
Det er bare i orden. 15 point kunne have været passende til dette spørgsmål så jeg synes du bør beholde en del selv.
Avatar billede cooksie Nybegynder
06. september 2006 - 00:45 #7
Og der var point

Thx :-)