Avatar billede renekaj Nybegynder
03. september 2006 - 16:39 Der er 5 kommentarer

test udskrift HPpsc 1315

Hej Allesammen

Nu er jeg jo fattig studerende så slukker alt mit elektronik hverdag inden jeg ligger mig til at sove. Problemet opstår så når jeg tænder det igen og min HP psc 1315 All in one printer udskriver en test side hvergang den bliver tilsluttet igen.

  Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg slår den fra at gøre det????
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
03. september 2006 - 18:07 #1
Når du slukker på væggen, udsætter du din printer for "strømsvigt". Måske er det derfor. prøv først at slukke printeren, og derefter kontakten. Hvis dette afhjælper dit problem, er jeg ret sikker på at der ikke findes en afhjælpning af det.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. september 2006 - 20:41 #2
Jeg mener det er noget med, at du skal gennemføre en kalibrering helt (det skal gøres hver gang du skifter patron).

Afbryder du kalibreringen, vil den begynde forfra, hver gang printeren initieres...
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. september 2006 - 22:11 #3
Hvad finder du ud af?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. september 2006 - 21:49 #4
???
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
15. oktober 2006 - 19:42 #5
Er du blevet klogere?