Avatar billede peterpop Praktikant
02. september 2006 - 23:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad tror I en Power Mac G4 Cube er værd?

En 450 MHz Cube med matchende 15" crt skærm med. Tastatur, mus og de der små runde højttalere.
Der er et billede her: http://www.cube-zone.com/ - Det er dog ikke min, men et tilfældigt billede fra interwebbet.
Der sidder en 40 GB Seagate Barracuda IV hdd i den, DVD drev og 1,5 GB PC100 ram (ja, det er noget gammelt ram, men det kan jo også være penge værd hvis det er sjældent nok ;o)).

Den står bare og fylder, og jeg har egentlig mest af alt lyst til at sætte den til salg på QXL, men jeg kunne da godt tænke mig at høre om der er nogen der har en idé om hvad den kunne være værd.
Det skal lige siges at den ikke virker 100% stabil, og jeg tror den har et problem med at blive for varm. Måske kan det fikses af et par kyndige hænder, men under alle omstændigheder er det lykkedes mig at installere både OS9 og OSX uden de store problemer på den.
Avatar billede peterpop Praktikant
02. september 2006 - 23:06 #1
Undskyld forkert link til billede. Det rigtige er http://www.wap.org/journal/maclawoffice/fig11g4cube.jpg
Avatar billede jokkejensen Novice
02. september 2006 - 23:36 #2
1000 kr er mit bud, kan virke nærrigt - men gammlt hardware er zero værd idag..

/JJ.

Ønsker du mere for den, vil jeg anbefale dig at sætte den i dba/qxl, og ikke skrive om specifikationerne - men tingene den er optimal til - ex : en perfekt pc til internet, og tekst behandling - er opsat og jeg kan yde 2 timers support..

Så vil ældre kunder finde den optimal, idet mange ældre kun ønsker en pc til browsning..

Bare mit bud.

/JJ
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2006 - 09:51 #3
1200 og du betaler portoen
Avatar billede peterpop Praktikant
03. september 2006 - 11:28 #4
He he. Er det et tilbud?

Tak for forslagene. Jeg sætter den til salg på qxl under alle omstændigheder. Om jeg får 500 eller 2500 for den er sådan set ligegyldigt for mig, da den bare fylder.
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2006 - 11:41 #5
Ja det var et tilbud men sæt den bare på qxl så kan jeg altid byde der *

smid vt en besked når du sætter den på
Avatar billede peterpop Praktikant
22. september 2006 - 11:45 #6
kapan: Det må du undskylde. Jeg har ikke fået skrevet at jeg satte den til salg på qxl.dk. Jeg fik 1500,- for den (modtager betaler transport), så jeg er godt tilfreds.
Vil en af jer have det sølle ene point? Jeg er sikker på at det kan skyde den heldige helt til tops på highscorelisten :o)