Avatar billede sk_ Nybegynder
02. september 2006 - 08:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette huskeliste på skrivebordet

Jeg er utrolig glemsom, og har derfor 100 post-it papirer hængende på skærmen, og hvor der nu ellers er plads. Jeg har tænkt på om det ikke er muligt at lave en redigérbar huskeliste som altid vises på skrivebordet, og som er til at flytte rundt på, lidt lige som et active desktop element (dog _må_ det ikke lave blå rammer eller lignende under ikonernes navne).
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2006 - 09:04 #1
http://www.download.dk/index.asp?Kat=kontor&SubKat=udklipsholdere

Den øverste, ved ikke om det noget sådan du søger?
Avatar billede sk_ Nybegynder
02. september 2006 - 09:15 #2
Fandt selv det her: http://www.morun.net/www/downloads/stickerlite/desktop-stickies.html som dækker mine behov, og så er det 'oven i købet' freeware. Medmindre der kommer et bedre bud, lukker jeg.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2006 - 23:43 #3
Velbekomme.  :-)