Avatar billede djinkx Nybegynder
01. september 2006 - 22:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Design af næsehornslogo

Hej,

opgaven her kræver ikke den store tekniske snilde.

Jeg skal bruge et logo til nogle t-shirts, størrelsen er på t-shirten 25x25 cm. Logoet behøver dog ikke at fylde hele helt ud.

Logoet der skal laves skal være i 300dpi, og skal bare designes som hovedet af et næsehorn. Gerne med et lidt vredt/bistert udtryk hvis det kan skabes. Det skal kun være sort/hvid.

Lidt inspiration findes evt. her...
www.adelaidecomedy.20megsfree.com/custom.html

Logoet må i sig selv gerne have en "rund" form, som det eksempelvis ses på ovenstående link.

Håber det er noget du kan hjælpe mig med meget hurtigt.

Mvh

Dan
Avatar billede jernrosen Nybegynder
02. september 2006 - 07:52 #1
Et foreløbigt forsøg herfra.

Logoet er nedskaleret og jeg sender gerne det endelige resultat hvis ønsket.
Jeg kan levere det i temmeligt nært alle formater.

www.jensrosendal.frac.dk/nasehorn.jpg
Avatar billede djinkx Nybegynder
04. september 2006 - 15:43 #2
Ser godt ud Jens,

men i mellemtiden har jeg "desværre" fået opbygget et andet jeg hælder mere til. Du skal dog have credit for dit arbejde. Lav et svar, så får du pointene, da jeg synes dit forslag var rigtig godt.
Avatar billede jernrosen Nybegynder
05. september 2006 - 15:55 #3
Svar *S*