Avatar billede euka-menthol Nybegynder
01. september 2006 - 14:36 Der er 4 kommentarer

Mine ram virker ikke?

Jeg har lige købt 1 GB ram. Jeg købte præcis det sammen som jeg havde før(512mb). Nu har jeg så sat rammene i min computer, og sikret mig at de er sat rigtig i. Men når jeg så tænder min computer, kan jeg se at der stadigvæk kun er registreret 512 mb ram. Skal jeg på nogen måde installere dem?
Avatar billede peet49 Nybegynder
01. september 2006 - 14:43 #1
Prøv dem af i PCèn hver for sig.
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
02. september 2006 - 00:18 #2
Ja prøv hver blok for sig.
Er der noget max ram på dit bundkort?
Avatar billede jacla Nybegynder
02. september 2006 - 06:52 #3
Hvilken slags RAM er det og hvilket bundkort har du ?
Avatar billede euka-menthol Nybegynder
02. september 2006 - 14:52 #4
Jeg fandt ud af at problemet var, at mit bundkort ikke understøttede så store enheder!