Avatar billede craxx Nybegynder
01. september 2006 - 13:11 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Køleren i stykker ?

Jeg tror min køler er gået i stykker, for min cpu starter op med at være ca. 40 grader og så efter 5 min. er den oppe på 52. Det plejer den ikke og være. Men det jeg ikke forstår, det er at køleren tager ligeså mange omdrejninger som den plejer, så jeg forstår ikke rigtig hvad der er galt.
Avatar billede rebecca Novice
01. september 2006 - 13:44 #1
Har du tjekket at kølepastaen er i orden
Avatar billede craxx Nybegynder
01. september 2006 - 13:49 #2
Nej, det har jeg ikke. Og jeg tør heller ikke pille ved det
Avatar billede rebecca Novice
01. september 2006 - 13:56 #3
Det sker at kølepastaen tørre ud og det medføre selfølgelig dårlig varmeovergang, det kan jo også være støv og skidt der har samlet sig i ripperne
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. september 2006 - 14:36 #4
Ang støv og skidt så se lige her: http://www.eksperten.dk/spm/729092
Se: Kommentar: thoning 29/08-2006 14:37:19

Det var den! Åbnede lige og tjekkede.. Støvsugede og rensede den med vatpinde, og den faldt 20 grader ;)
Avatar billede craxx Nybegynder
06. oktober 2006 - 16:31 #5
det var støvet... Undskyld jeg ikke har svaret tilbage, men jeg havde helt glemt at jeg ikke havde lukket tråden. Bare læg svar
Avatar billede rebecca Novice
06. oktober 2006 - 19:37 #6
svar
Avatar billede rebecca Novice
30. oktober 2006 - 21:13 #7
Husk at lukke spg.