Avatar billede redfox Nybegynder
01. september 2006 - 12:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Administrator nægtet adgang til Documents and Settings\All Users

Jeg er eneste bruger på XP Home og har selvfølgelig adminrettigheder, men nu bliver jeg pludselig nægtet adgang til Documents and Settings\All Users\Dokumenter fra både XP og hvis jeg starter en prompt.

Det ødelægger installationen af en del apps.

Fejlmedd.: Documents and Settings\All Users\Dokumenter er ikke tilgængelig. Adgang nægtet.

Hvad skal jeg gøre? Hurtige svar giver mange point...
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2006 - 12:29 #1
Er din HDD formateret med NTFS ?
Avatar billede haverslev Novice
01. september 2006 - 12:32 #2
Er der ændret på admin kontoen ?

Kan evt. være dette:
http://support.microsoft.com/?kbid=308421
Avatar billede nva Praktikant
01. september 2006 - 12:34 #3
Måske kan en systemgendannelse til et tidspunkt før problemet opstod klare det.
Avatar billede redfox Nybegynder
01. september 2006 - 12:40 #4
Ja, det er NTFS og der er ikke ændret noget på admin kontoen... Problemet er opstået spontant, på et uvist tidspunkt. Jeg prøver at hoppe på i fejlsikret tilstand.
Avatar billede redfox Nybegynder
01. september 2006 - 12:56 #5
Det lykkedes... Sært nok reparerede en tur i fejlsikret tilstand også lidt andre småting. Haverslev, du kan få point, om du laver et svarpost.
Avatar billede haverslev Novice
01. september 2006 - 13:06 #6
Går udfra at det var denne du brugte :http://support.microsoft.com/?kbid=308421
Avatar billede redfox Nybegynder
01. september 2006 - 13:36 #7
Jep... Det er jo fuldstændig sort at administrator skal logge på i fejlsikret tilstand, for at få vist den hemmelige sikkerhedsfane.