Avatar billede sara23 Nybegynder
01. september 2006 - 10:12 Der er 5 kommentarer

Hjæælppp!!

Hejsa.. Jeg skal snart til eksamen i CMS system, men jeg har ikka lavet det hele, og har virkelig svært med at forstå det der php.. Er der nogen der kan hjælpe mig med det?? Har nogen cms jeg kan låne bare til eksamen... Er gået helt i stå virkelig :-((...

VED at der finder gode mennesker der vil hjælpe mig!!

Hilsen Sara
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
01. september 2006 - 10:24 #1
Du kunne prøve at kigge på http://www.opensourcecms.com/
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2006 - 20:43 #2
Der findes mange forskellige CMS derude, men jeg vil dog anbefale dig ikke at gå til eksamen i noget du ikke selv har lavet (forudsat at eksamen forventer at du selv laver det).
Avatar billede sara23 Nybegynder
04. september 2006 - 08:47 #3
Ja men, det kunne bare være til at kigge på det, ikke noget at jeg vil fremvise den til eksamen..
Avatar billede aeroone Nybegynder
07. september 2006 - 20:47 #4
Heine Lennart Christensen, har skrevet en bog der hedder 'Lav dit eget CMS med Dreamweaver, PHP og MySQL', det er en fin lille bog, og CMS systemet heri tager ca. et par timer at lave, og fungere ok, det er helt sikkert nok til en eksamen
Avatar billede sara23 Nybegynder
10. september 2006 - 00:38 #5
ok jeg siger tak for hjælpen :-)