Avatar billede darkwader Juniormester
01. september 2006 - 08:03 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Skype. Jeg kan ikke bruge den penge jeg har sat ind

Hej

På mit skype out var der kun 0,53 kr tilbage. Ergo sætter jeg 80 kr ind via VISA. Og jeg kan også se at de er registret på hjemme siden.
Jeg kan bare ikke bruge Dem. Og på min lokale pc står der stadig
0,53 kr

Nogen forslag til hvad der kan gå være gået galt. ?

Jeg bruger skyde version 2.5.0141

På forhånd tak

Darkwader
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
01. september 2006 - 08:36 #1
Hvad med at skrive til Skypes tekniske support? Jeg har oplevet engang at pengene først duggede op da jeg havde genstartet Skype. Det kan du jo prøve...
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. september 2006 - 08:42 #2
Der kan gå op til et døgn før pengene kan ses, men en genstart af Skype var en mulighed!
Avatar billede darkwader Juniormester
01. september 2006 - 09:01 #3
Jeg har skrevet til teknisk support. Men et de har svar tid på 72 timer Der var en der viskede i mit øre at jeg skulle prøve at geninstalere den igen. - Det hjalp.

Prøv at give mig et svar. Så overfører jeg pointene til jer

Tak for svarene

Darkwader
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. september 2006 - 09:09 #4
Svar 1