Avatar billede lolkie Nybegynder
31. august 2006 - 23:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemer med internetbrug

Hejsa...

PLudseligt i dag kan jeg ikke logge på msn o.l. eller simpelthen besøge størstedelen af alle hjemmesider. Browseren loader og loader bare. På enkelte, som her på Eksperten, kører det dog helt fint. Jeg har stort set ikke brugt min computer i dag, og har ikke installeret noget som helst. Hvis jeg søger under ændrede filer i dag, finder jeg intet overraskende.

Hvad fanden er der galt?
Avatar billede gf400 Nybegynder
31. august 2006 - 23:42 #1
du er ikke den eneste der har problemer der er nogle af mine venner der har samme problem.
Avatar billede lolkie Nybegynder
31. august 2006 - 23:44 #2
Lyder godt :D... du ved vel ikke, om de er Tiscali-brugere?
Avatar billede gf400 Nybegynder
31. august 2006 - 23:49 #3
den ene er telt2 ved ikke med den anden
Avatar billede gf400 Nybegynder
31. august 2006 - 23:50 #4
har lige fundet ud af at Tiscali køre sammen med tele2
Avatar billede lolkie Nybegynder
31. august 2006 - 23:51 #5
men Tiscali er, så hvidt jeg ved, også en del af Tele2, så det ligner vist kilden. Tak for hjælpen du, man bliver helt desperat efter et svar, når skidtet ikke fungerer, som det skal. Angivet du lige et svar?
Avatar billede gf400 Nybegynder
31. august 2006 - 23:51 #6
her er svar. min vens net er også gået helt nu
Avatar billede gf400 Nybegynder
31. august 2006 - 23:53 #7
du kan se driftstatus her http://driftstatus.tele2.dk/
Avatar billede lolkie Nybegynder
01. september 2006 - 00:05 #8
Ja har jeg set, men ingen information om nogle opdateringer eller andet på Frederiksberg...
Avatar billede gf400 Nybegynder
01. september 2006 - 00:06 #9
her er det ved silkeborg heller ingen info måske i morgen