Avatar billede smokeman Nybegynder
31. august 2006 - 14:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forslag til top-banner

Hejsa eksperter.

Jeg har haft mit site, www.dvdside.dk i ca. 2 mnd. nu.
Mit problem er, at jeg ikke helt er tilfreds med mit hjemmestrikkede banner :)

Håber du/I vil komme med nogle forslag, evt. bare med nogle "rå skitser" til et nyt banner. Farvevalget skulle gerne passe nogenlunde til resten af sitet. Det gør mit nuværende banner, da godt nok også. Men som nævnt, er jeg ikke helt tilfreds med det.

Mvh.
Smoke.
Avatar billede smokeman Nybegynder
31. august 2006 - 15:54 #1
P.S. Banneret skal have dimensionerne: 947*60 px. Og må meget gerne være i enten .gif eller .jp(e)g
Avatar billede mnm2004 Nybegynder
31. august 2006 - 18:11 #2
Ville mene du skal lave det en anelse mere simpelt, noget fængene, ikke noget der skal læses, men ses.
derudover ville jeg gøre "baggrunden" i banneret samme farve som resten, når du nu alligevel bruger rammerne..
Avatar billede escorpion Nybegynder
12. september 2006 - 12:28 #3
Du ka evt. opdele dit banner i 3.
To små i hver sin side, og et stort i midten.
De to små indeholdene noget af dit nuværende banner billeder, og det i midten ka være noget dynamisk. Altså noget der ændrer sig med et interval (1-3 sek.) Det kan være billeder eller tekster.
Men du kan evt og ansøge hos firmaer representeret på din hjemmeside, om reklamebanner... så tjener du en smule der på samme tid.

Mvh
Richard Borring
Avatar billede escorpion Nybegynder
12. september 2006 - 12:29 #4
PS: og så smide overskriften nedenunder banneret.