Avatar billede cmols Nybegynder
31. august 2006 - 09:53 Der er 1 kommentar

Galleri a la BilGalleri

Jeg vil gerne lave et galleri a la det som www.bilgalleri.dk har lavet. Altså en side hvor man kan oprette sig som bruger og derefter uploade flere billeder hvortil man kan knytte kommentar til hvert billede.
Andre brugere kan så (efter login) kommentere billederne og give karakter.

Desuden skal det være lavet i enten ASP eller (helst) ASP.NET (C#) og kører på enten en Access eller MySql database. Det må meget gerne være open source så jeg kan rette det til efterfølgende.

Er der nogen der har lavet noget tilsvarende eller kender til noget man kan finde på nettet - enten gratis eller til fornuftige penge?

På forhånd tak..
Avatar billede snepnet Nybegynder
03. september 2006 - 23:43 #1
Hvis du bruger Visual Studio 2005 eller Visual Web Developer 2005 Express, har du et starter kit der hedder "Personal Web Site Starter Kit".
Det indeholder den slags, og er gratis, og kan tilpasses.
Mvh