Avatar billede medieroed Praktikant
31. august 2006 - 03:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PEAR og B-one

Er der nogen der har erfaringer med at installere PEAR hos b-one?
installationen kan jeg godt finde ud af, men brokker de sig?
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2006 - 06:15 #1
Avatar billede medieroed Praktikant
31. august 2006 - 11:11 #2
Jeg har skrevet til deres support, men syntes lige så godt jeg kunne bruge deres obligatoriske 24t svartid fornuftigt. men tak for tippet alligevel :)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
31. august 2006 - 15:52 #3
Skriv gerne lige, hvad de svarer. Jeg kunne nemlig også godt bruge PEAR på samme udbyder. ;-)
Avatar billede medieroed Praktikant
31. august 2006 - 17:42 #4
sp:
"Jeg ville blot høre om I har php's PEAR installeret,
eller om jeg selv kan installere det på mit
domæne?"

sv:
"Det har vi ikke og det er ikke muligt selv
at installere det.

Med venlig hilsen / Best Regards
SUPPORTEN"

Hmm, jeg prøver lige at høre om de har noget imod at jeg ftp'er filerne op på domænet og så bare ændre min include_path "lokalt" i dokumentet, Men der går nog 24t før jeg får svar..
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
31. august 2006 - 18:29 #5
Tak for det - skriv endelig opfølgninger. Jeg er ved at prøve at lave en anden løsning til mit projekt, men det er ikke sikkert det lykkes uden PEAR.
Avatar billede medieroed Praktikant
01. september 2006 - 13:49 #6
Det kan godt lade sig gøre (selv om de siger at man ikke kan) men om det er tilladt er en anden sag....B-one kan godt være lidt underlige på det punkt.
se selv (pear's benchmark):
http://www.castlib.dk/xyz/Benchmarktest.php
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
01. september 2006 - 13:54 #7
Ja, det er jo lige det... anyway, så løste jeg mit problem i går aftes uden brug af PEAR, hvilket jeg er meget glad for. :-)
Avatar billede medieroed Praktikant
04. september 2006 - 00:37 #8
bum bum