Avatar billede alexanderss Nybegynder
30. august 2006 - 20:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Sidefod udskrives ikke.

Hej,
i selve programmet er sidefoden med osv., men når jeg trykker  "Vis udskrift", så er sidefoden ikke med! Det samme er tilfældet, når jeg udskriver. Jeg har før haft samme problem, men nu kan jeg ikke huske, hvordan jeg ordnede det. (pga. jeg har fået ny computer)

Jeg håber I kan hjælpe mig!
Avatar billede alexanderss Nybegynder
30. august 2006 - 21:40 #2
Hej,
jeg kunne ikke få det til at fungere.
Avatar billede prebjo Nybegynder
30. august 2006 - 22:15 #3
SE på Sideopsætning (filer - sideopsætning). Margener bund og sidefod "afstand fra kant"
Avatar billede jacla Nybegynder
30. august 2006 - 22:25 #4
Hvis denne fremgangs måde ikke virker, Kan jeg nok ikke hjælpe dig. Desværre !

Klik på Sidehoved og sidefod i menuen Vis, mens du er i designtilstand.
Benyt en af følgende fremgangsmåder under Sidehoveder og sidefødder i dialogboksen Egenskaber for visning:
Hvis du vil tilføje et sidehoved i formularen, skal du klikke på Sidehoved. Brug dialogboksen Headerformat til at angive de ønskede tekst- og formateringsindstillinger.
Hvis du vil tilføje en sidefod i formularen, skal du klikke på Sidefod. Brug dialogboksen Formater sidefod til at angive de ønskede tekst- og formateringsindstillinger.
Benyt en af følgende fremgangsmåder i dialogboksen Sidehovedformat eller Formater sidefod:
Hvis du vil indsætte et statisk sidehoved eller en statisk sidefod, skal du skrive den ønskede tekst i boksen Udskriv formularen med dette sidehoved eller Udskriv formularen med denne sidefod. Teksten vil som standard være venstrejusteret i formularens sidehoved eller sidefod.
Hvis du vil indsætte et variabelt sidehoved eller en variabel sidefod, f.eks. den aktuelle side eller dags dato, skal du markere den ønskede indstilling på listen Indsæt autotekst. Hvis du vil medtage tekst, der er kombineret med variablen, skal du skrive teksten og variablen direkte i boksen Udskriv formularen med dette sidehoved eller Udskriv formularen med denne sidefod. Hvis du f.eks. vil have skrevet "Side 1 af 3", "Side 2 af 3" osv., skal du skrive Side &p af &P i boksen Udskriv formularen med dette sidehoved eller Udskriv formularen med denne sidefod.
Avatar billede blees_jelling Nybegynder
30. august 2006 - 23:59 #5
Har du prøvet at kopiere alt teksten over i et helt nyt dokument?
Og "genoprettet" side hoved og sidefod?
Det hjælper nogle gange, hvis det er gået i koks med upper margen og fod margen.
Jeg starter med den "dummie" løsning, hvis jeg synes at jeg har prøvet alt andet.
Håber at det hjælper.
/B
Avatar billede jacla Nybegynder
31. august 2006 - 01:24 #6
Det er vel ikke din printer indstillinger!
Avatar billede alexanderss Nybegynder
31. august 2006 - 08:15 #7
Jeg kan lige tjekke det der med at sætte det ind i et nyt dokument.J

Jacla: Jeg har prøvet både indstillinger og printerindstillinger og sammenlignet med min gamle computer.

Det skal måske lige nævnes, at dokumentet er fra Word 97 og kommet til Word 2003-versionen.
Avatar billede jacla Nybegynder
31. august 2006 - 16:20 #8
Det kunne godt ha noget at sige!

Jeg "goggler" lidt efter problemet senere i dag.  c",)
Avatar billede alexanderss Nybegynder
01. september 2006 - 17:38 #9
Tak skal du have!
Avatar billede jacla Nybegynder
01. september 2006 - 20:45 #10
Avatar billede alexanderss Nybegynder
30. oktober 2006 - 16:26 #11
Jeg lukker ...