Avatar billede testpersonen Nybegynder
30. august 2006 - 15:48 Der er 7 kommentarer

Z-værdi på et element eller lign.

Hej ekseperter

Jeg har fulgt nedenstående tutorial og fået lavet et godt galleri, men men....

http://www.tutorialized.com/tutorial/Loading-External-Images/7505

Jeg vil fx gerne have billedet til at fylde det hele, det kan jeg godt, men så skal frem og tilbage knapperne ovenpå og det kan jeg ikke. Kan man give billederne en z-værdi for at få det andet ovenpå?

Hvis jeg bare sætter kanpeprne ind i layers øverst, bliver billedet placeret ovenover alligevel, nogen der måske har en løsning?
Avatar billede maqhem Nybegynder
30. august 2006 - 15:55 #1
Lav en removeMovieClip();
Avatar billede maqhem Nybegynder
30. august 2006 - 15:57 #2
Altså hvis du har dit billede på depth 1 og dine knapper på 2, kan du bare fjerne billedet og indsætte et nyt med depth 1.
Avatar billede flexbaby Nybegynder
03. september 2006 - 11:31 #3
eller brug "swapDepths": mc1.swapDepths(mc2)
Avatar billede testpersonen Nybegynder
05. september 2006 - 10:19 #4
Det hjalp lidt i min søgen...

maghem smid lige et svar.
Avatar billede maqhem Nybegynder
05. september 2006 - 15:00 #5
Med glæde :)
Avatar billede maqhem Nybegynder
05. september 2006 - 15:00 #6
Og lad mig lige rette: MAQHEM
Avatar billede maqhem Nybegynder
26. februar 2007 - 09:28 #7
Husk svar!