Avatar billede tippermand Nybegynder
30. august 2006 - 14:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor fryser mit Outlook? Hjælp!

Flere konti, bl.a. Hotmail og Outlook fryser  30 point fra tippermand

X Hej Eksperter!

Jeg har købt en ny Zepto 6014W og alt er fryd og gammen, lige bortset fra mit Outlook. Jeg har 4 e-mail konti, hvoraf Hotmail er meget tung... Bruger Office 2003 og Windows XP Home edition.

1.) Programmet fryser (svarer ikke) efter få minutters arbejde. Hvordan kan jeg undgå denne fejl??? Min bærbare burde kunne ku' klare opgaven uden problemer... Kan man evt. gøre noget for at lette synkroniseringen eller noget?

2.) Hvordan får jeg hotmail til at blive vist først/forrest???

Jeg mistænker Hotmail-kontoen for at være skyld i problemet, men ved det naturligvis ikke.

Tak for jeres tid!
Avatar billede tippermand Nybegynder
04. september 2006 - 13:29 #1
er der ingen er jer der kan hjælpe med ette problem???

Ville jeg sætte stor pris på!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. september 2006 - 02:24 #2
Under "Funktioner" -> "Indstillinger" -> fanen "Konfiguration af e-mail", "Send/modtag"-kanppen, markérer du "Alle konti" og klikker "Rediger".

Her kan du for hver konto fjerne fluebenet ved "Medtag den valgte konto i denne gruppe".

Under "Funktioner" -> "E-mail konti" -> "Få vist eller redigeret eksisterende E-mail-konti" -> klik "næste". Her kan du, med knappen "Flyt op" og "Flyt ned", bestemme i hvilken rækkefølge dine konti vil blive behandlet. Med knappen "Benyt som standard", kan du bestemme hvilken mailadresse Outlook som standard skal bruge til afsendelse.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. september 2006 - 21:35 #3
Hvad finder du ud af?
Avatar billede tippermand Nybegynder
21. september 2006 - 21:39 #4
@akyhne!

Tak for dit svar! Og tak for forsøget. Det afhjalp ikke problemet med at mit program fryser, men du får alle points, hvis du smider et svar og der ikek kommer et bedre svar i mellemtiden.

Jeg takker for din tid!

Med venlige hilsner
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. september 2006 - 21:49 #5
Vil det sige at det ikke hjalp at deaktivere hentning fra Hotmail?
Avatar billede tippermand Nybegynder
21. september 2006 - 21:59 #6
Jeg skal jo netop kunne hente hotmail, da det er min "main"-mail! Men du skal have tak!!!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. september 2006 - 22:06 #7
Det var mere for fejlfindingens skyld. Jeg ville da gerne hjælpe videre!
Avatar billede tippermand Nybegynder
21. september 2006 - 22:08 #8
Super! Jeg vender lige tilbage, hvis det er, - har bare en del at se til øjeblikket...